דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת מאמרים- השקעה לטווח ארוך 

מאת    [ 23/03/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1768 פעמים ]

פרסום זה דבר יקר, בין אם זה קמפיין ממומן בגוגל או פייסבוק, או פרסום באנרים באתרים מובילים, עניין שיכול לעלות לפעמים גם עשרות אלפי שקלים, שכן זה לא רק פרסום הבאנר, אלא גם העלות של העיצוב שבדרך כלל נופל עליך. בנוסף, באנרים גם לא מתאימים לכל עסק ובהחלט ניתן למצוא תחומים שהבאנרים אפילו יגרמו נזק, מאחר שאחוז הקליקים עליהם יהיה נמוך מידיי והתשואה לא תצדיק את ההשקעה, שעלולה להיות לשווא.

כתיבת מאמרים כשיטת פרסום לגיטימית

גם אם בחרת בקידום ממומן בגוגל, אחרי שהקצבת תקציב מיוחד לצורך מסע הפרסום, יש צורך לעקוב בכל יום אחר המודעות המפורסמות, לראות כמה הקליקו על המודעה שלך, כמה התקשרו וכמה עלה כל זה בסיכום הסופי. צריך גם לעדכן את המודעות מידיי פעם, לראות איזה נוסח הכי עובד ולהשקיע בכך זמן יקר. גם טלמרקטינג לא מתאים לכל עסק, מאחר שיש תחומים שבהם טלמרקטינג עלול להזיק, בנוסף לעמלות הגבוהות שנדרש לשלם לחברת הטלמרקטינג.

לכן, כאשר מחפשים שיטת פרסום זולה שגם תניב תוצאות, מגיעים מהר מאוד למסקנה שכדאי להשקיע בכותב תוכן מקצועי, שיבצע כתיבת מאמרים איכותית, בכמות קטנה של מאמרים וממוקדים לעסק שלך, לפי מילות חיפוש שנבחרו מראש, לאחר מחקר שמבוצע בעזרת כלים שגוגל מעניק בחינם.

כתיבת מאמרים- להשקיע לטווח ארוך

כל שיטות הפרסום שהוזכרו, מלבד כתיבת מאמרים, הינן שיטות פרסום זמניות, שלא משאירות חותם לטוח ארוך. ההשקעה בהן יקרה, הזמן שצריך להקדיש למעקב הוא גדול והתמורה לא תמיד מצדיקה את זה.  

אם ניקח לדוגמא את הפרסום באמצעות פלאיירים, שנפוץ כל כך בקרב עסקים קטנים, נראה שרק אחוז קטן מאוד מבין מקבלי הפלאייר אכן קורא אותו, ואחוז קטן עוד יותר גם מבצע פעולה כלשהי  לאחר הקריאה, מעבר להשלכת הפלאייר לפח.

תוכן איכותי, נשאר באינטרנט לעד, או לפחות עד שהחלטת למחוק אותו. לכן כתיבת מאמרים היא השקעה לטווח ארוך, מאחר שאין לדעת מתי יגיע גולש שיבצע קניה בסוף הקריאה. בנוסף, כתיבת מאמרים יוצרת פרסום מפה לאוזן, כאשר גולשים ממליצים אחד לשני על מאמרים מעניינים וכך גדל הסיכוי שאחד מהגולשים ייצור קשר ויבצע רכישה.

מלבד זאת, באינטרנט ניתן להיות בטוחים שרק מי שחיפש את המאמר יקרא אותו, כך שכאשר שוקלים ומשווים את כל הנתונים, השקעה בכותב תוכן לצורך כתיבת מאמרים היא מסע הפרסום הממוקד ביותר ולכן גם היעיל ביותר, ולצורך כך נשמח לעמוד לרשותך ולכתוב עבורך את התוכן הטוב ביותר לאתר שלך.

 


אז אם יש לך אתר, כתיבת מאמרים איכותית היא צורת הפרסום הכדאית והמשתלמת ביותר. אימייל אחד מפריד בינך לבין תוכן המילים, שתשמח להעניק לך את השירות הטוב ביותר ולכתוב עבורך את חבילת המאמרים המתאימה ביותר לצרכי העסק שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב